El meu millor moment

La tutoria d’avui ha consistit en pensar en el millor moment passat plegats des de que ha començat el curs. Aquesta activitat ens ha permés no només compartir vivències sinò també parlar sobre el valor de les coses. Efectivament, avui dia donem molt de pes a les coses negatives que ens passen, ja que són les que més ens afecten a nivell emocional. Això fa que sovint se’ns passin per alt aquelles petites o grans coses que ens omplen i ens carreguen d’energia. I si ens plantegéssim valorar més aquelles coses bones que ens passen? Les coses no serien més boniques, no estaríem més feliços? No se’ns dibuixaria més fàcilment un somriure a la cara?

És per tot això que no només us invito a descobrir els millors moments dels vostres fills des d’inici de curs, sinò que us animo a demanar-los hi més sovint quines han estat les coses bones del seu dia, o de la seva setmana, per ajudar-los a girar la truita i demostrar-los que sempre n’hi ha i que s’han de valorar! M’hi ajudeu?






















Comentaris

  1. Pel que fa a la meva relació amb els Dalís un dels meus millors moments és quan us he observat dinant amb els més petits de l'escola: ajudant-los, escoltant-los i meravellant-vos... Realment m'heu fet sentir molt orgullosa!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars